úterý 21. května 2013

VÁNOCE 2012

Jak nám ráno trošku přituhlo, Terka si vyzpěvuje koledy.  Snesu to v prosinci, ale na začátku listopadu tedy vůbec ne. Protože mám na starosti zájmové centrum, které jsem si vypůjčila od obce, vymyslela jsem na listopad šílenou akci a to lampionový průvod.
No jestli nejsem na ránu. V dílně se nás vejde kolem dvaceti a já tu najednou měla čtyřicet rodičů s dětmi a ti měli vytvářet lampion. Tady se osvědčili starší z nás, kteří pamatují listopadový lampionový průvod k vítězství komunistů v Rusku. Ostatní viděli lampiony akorát tak namalované.
Ale zadařilo se.
A teď Terka zpívá koledy, manžel na ní kouká, jako když není vůbec jeho a já přemýšlím o dekoracích a akcích v mé dílně.  Když ale zapřemýšlím nahlas, koukají na mě oba jako na cvoka. Tak raději přemýšlím potichu. V půli listopadu se ozve sestra, jestli budu péct i pro ně. Ha ha. No jasně, že jsem kývla. Nakonec z toho bylo skoro dvacet kilo cukroví a celkem 33 druhů pečených a šest nepečených. Dekorace jsem řešila narychlo, ale snad se to povedlo.














 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat