neděle 11. května 2014

JARNÍ VINTAGE DEKORACE

Nemusím zdůrazňovat, že se mi líbí staré věci v novém kabátku a vše co je staré a krásné. Na jaře jsem pro sebe a na jarmark vyrobila takový hokus - pokus.
Snad se líbil a bude se líbit.
 
HNÍZDO VE SKLE
Do vejdumků jsem odlila sádru, kterou jsem po vyschnutí natřela ecru perleťovou barvou. Ikea číše za 29,- Kč, růžové granulky se svěže zelenými kamínky (KIK), bílá pírka.
 
 
HNÍZDEČKA V TERACOTOVÉ A LEVANDULKOVÉ BARVĚ DISTRESS - KRAKELOVACÍ
 
Barvy Distress na mě udělaly opravdu dojem. Jsou poněkud dražší, ale výsledek stojí za to. Potřebovala jsem kónický květník, rezavý a růžový sisal, barevná pírka a vejdumek. Uháčkovala jsem si květinku v odpovídající barvě a z keramiky přidala i motýlka. Kdo nekeramikuje může použít samotvrdnoucí hmotu, kterou si pak natře barvou.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat