neděle 11. května 2014

MOJE TERKA

Moje zlatíčko má už 12 let. Je vyšší něž já, ale je pořád dětsky roztomilá. Blíží se doba, kdy se přestane chtít pomazlit. A co pak ?
Jde do puberty a je někdy na zabití, ale šáhněme si do svého svědomí. Já byla zrovna taková. A možná ještě trošku horší. S manželem cloumá puberta ještě teď, takže se vlastně nemůžu divit.
Dnešní ráno bylo pro mne to nejkrásnější. Probudilo mě tlapkání bosých nožek, pusinka a přitulení. "Moje milovaná maminko, všechno nej ke dni matek". "Mám tě moc ráda, udělala jsem ti překvapení". Dostala jsem keramickou vázičku, květníček s kytičkami a keramický podtácek.
Tak co víc si můžu přát ?
 
DÁREČKY
 
 
MOJE DĚŤÁTKO
 
POZOR!!!!
Pes je náš, ale miminko si Terka vypůjčila od jedné tet z našeho zájmového centra
 
 
 








Žádné komentáře:

Okomentovat